null

Jak załatwić sprawę w urzędzie?

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów   Urzędu m. st. Warszawy,
al. Komisji Edukacji Narodowej 61,  02-777 Warszawa
Informacja WOM: (22) 443 72 00 (22) 443 71 56 (22) 443 73 01
Godziny pracy Urzędu Dzielnicy Ursynów: poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00,  w sobotę i niedzielę nieczynne.

Dodatkowo w poniedziałki w godz. 16.00-18.00 prowadzona jest bezpośrednia obsługa klientów w Wydziałach: 

Obsługa interesantów w Urzędzie Dzielnicy Ursynów odbywa się w następujących punktach:

 

Zakres spraw

Stanowisko

Symbol biletu w automacie numerkowym

Parter

Podatki i opłaty lokalne

st. 1

J

Punkt podawczy, Informacja Publiczna, Ochrona środowiska, Oświata, Sport, Skargi i wnioski

st. 1-5

B

Sprawy lokalowe

st. 2-3

L

Warszawski bon żłobkowy

st. 2-3

H

Odpady komunalne

st. 4-5

O

Karta Warszawiaka Karta Dużej Rodziny

st. 4-5

W

Koncesje alkoholowe

st. 4-5

G

Rejestracja pojazdów

st. 6-14

K – rejestracja pojazdów T – zmiany w dowodzie rejestracyjnym, zwrot zatrzymanego dowodu rej. R – odbiór dokumentów, zawiadomienie o zbyciu

Świadczenia rodzinne i alimentacyjne

st. 15-18

S

Świadczenie wychowawcze „Rodzina 500+

st.15-18

Kasy urzędu

sala kas

F

I Piętro

Działalność gospodarcza (CEIDG) – Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej

st. 19-20

Z

Architektura, Geodezja, Drogownictwo, Gospodarka Nieruchomościami

st. 22-23

A

Prawa jazdy

st. 24-25

P – składanie wniosku E – odbiór dokumentu

Dowody osobiste

st. 26-32

D – składanie wniosku N – odbiór dokumentu

Meldunki, PESEL

st. 26-32

M

Wybory

st. 26-32

X – wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania Q – sporządzenie aktu pełnomocnictwa

Punkty usługowe:

Ubezpieczenia komunikacyjne I piętro
Punkt foto I piętro

 

Uwaga! Osoby niesłyszące mogą skorzystać z pomocy pracownika znającego język migowy.