W związku z rezygnacją z mandatu radnego wybranego spośród mieszkańców, ogłaszamy nabór w sprawie uzupełnienia składu Młodzieżowej Rady Dzielnicy Ursynów.
Zarząd Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy podjął uchwałę w sprawie określenia harmonogramu przeprowadzenia wyborów uzupełniających do Młodzieżowej Rady Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, w związku z rezygnacją z mandatu radnego wybranego spośród mieszkańców.
Do konkursu mogą zgłaszać się uczniowie klas VII i VIII szkół podstawowych, szkół ponadpodstawowych:
- zamieszkujący na terenie Dzielnicy Ursynów i nie uczący się w szkołach prowadzonych przez m.st. Warszawa i położonych na terenie Dzielnicy Ursynów
lub
- uczący się w szkołach położonych na terenie Dzielnicy Ursynów, których nie prowadzi m. st. Warszawa.
Zgłoszenie delegata, odbywa się poprzez złożenie formularza zgłoszeniowego stanowiącego załącznik nr 2 do Statutu, na adres:
Wydział Obsługi Mieszkańca dla Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy,
al. Komisji Edukacji Narodowej 61, w terminie do 08 marca 2022 r. do godziny 16:00.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie wraz z dopiskiem „Konkurs na radnego MRDU”.
Warunkiem dopuszczenia kandydata do konkursu jest podpisanie wszystkich oświadczeń
o wyrażeniu zgody zawartych w formularzu przez:
- rodziców/opiekunów prawnych w przypadku kandydata niepełnoletniego;
- kandydata, jeżeli jest pełnoletni.
Kandydaci, którzy spełnią kryteria formalne, o których mowa powyżej, zostaną powiadomieni o terminie posiedzenia komisji konkursowej, podczas której będą mieli możliwość zaprezentowania swojej kandydatury.